WSTRZYMANIE NABORU WNIOSKÓW
z dniem 23.08.2019 godz. 23:59
02 września 2020
Szanowni Państwo, prosimy o zapoznanie się z najczęstszymi błędami, które są popełniane w momencie dostarczania Fundacji dokumentów do wypłaty pożyczki. Pomoże to zarówno Państwu jak i nam w przyspieszeniu procesu wypłaty pożyczki.
Umowa pożyczki:
a) brak parafki na którejś ze stron (na każdej stronie powinna znaleźć się parafka pożyczkobiorcy i poręczyciela/i - jeśli dotyczy)
b) niezgodność okresu kształcenia/nr konta do wypłaty pożyczki z innymi dokumentami (Zaświadczenie Instytucji Szkoleniowej, faktura proforma)
Regulamin projektu OPEN:
a) brak parafki na którejś ze stron (na każdej stronie powinna znaleźć się parafka pożyczkobiorcy i poręczyciela/i - jeśli dotyczy)
Zaświadczenie Instytucji Szkoleniowej:
a) wysyłka skanu (potrzebujemy oryginał Zaświadczenia Instytucji Szkoleniowej)
b) niezgodność okresu kształcenia/nr konta do wypłaty pożyczki z innymi dokumentami (Faktura proforma, umowa pożyczki)
Faktura proforma:
a) brak lub niezgodny okres kształcenia z Zaświadczeniem Instytucji Szkoleniowej/Umową pożyczki
b) niezgodność numeru konta do wypłaty pożyczki z Zaświadczeniem Instytucji Szkoleniowej/Umową pożyczki
c) brak podanej nazwy kształcenia
Blokada środków pieniężnych na rachunku bankowym:
a) blokada założona na czas określony (blokada musi zostać założona na czas nieokreślony i może być zdjęta jedynie za zgodą Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach po całkowitym rozliczeniu pożyczki)
b) stroną umowy jest Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach, podanie Funduszu w blokadzie jest nieprawidłowe, ponieważ Fundusz nie posiada osobowości prawnej
Prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją, którą otrzymują Państwo w momencie udostępnienia dokumentów oraz powyższymi uwagami.